Gra Reactland

Gry komputerowe ewoluują tak samo jak każda inna dziedzina, nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Firmy i deweloperzy wkładają wiele pracy całych zespołów, aby dostarczać swoim fanom jak najlepszy produkt. Każdego roku poprzeczka się podnosi, czy to ze względu na szybki rozwój technologii, czy też wymagania klientów, producenci gier prześcigają się w swoich rozwiązaniach. W ofercie deweloperów co roku dostajemy najnowsze wersje gier, a nakładki lub dodatki stały się bardzo powszechne. Tempo w tej gałęzi przemysłu stale rośnie a firmy, jeśli dostarczają dobry produkt, rozwijają się szybko. Dzięki tej, można powiedzieć dobrej passie, wszyscy pasjonaci gier mogą spędzać godziny przed komputerem i oddawać się ulubionemu zajęciu, jakim jest granie.

[IMAGE=b07857cbOyGh.jpg]

Trochę ruchu nie zaszkodzi

Siedzenie przed komputerem godzinami może wymagać od gracza, aby znalazł też czas na jakiś ruch. Wiele osób korzysta z basenu, siłowni albo po prostu biega. Oczywiście są też tacy, którym ciężko się zmusić do wyjścia z domu, gdy za oknem zimno, wieje wiatr, pada deszcz. Dla tych osób deweloperzy mają ofertę gier interaktywnych i naprawdę można się przy nich wypocić. Do wyboru mamy gry zręcznościowe, akcji czy rozgrywki walki wręcz.

Wszyscy pamiętamy grę Mario, w której hydraulik musi ocalić porwaną przez Bowsera księżniczkę Toadstool. Twórca gry Shigeru Miyamoto odniósł ogromny sukces, a gracze do tej pory zachwyceni są prostą ale świetną grafiką i chętnie sięgają po tę grę. Jest wiele osób, które mają do Mario sentyment, a z pewnością mogą to być twórcy interaktywnej gry “Reactland”, która ma wiele wspólnego z Mario.

Co dwie głowy, to nie jedna, a jak już do projektu przystępują dwie duże firmy, efekt musi zadowalać. Z myślą o coraz to bardziej zmieniającej się współczesnej rzeczywistości oraz zdając sobie sprawę z wpływu mediów społecznościowych na społeczeństwo, firma Nike i agencja Wieden & Kennedy Shanghai weszły we współpracę. Stworzono platformę, na której gra “Reactland” jest narzędziem do testowania butów. Celem firmy Nike jest promocja najnowszego produktu Epic React, butów cechujących się niezwykłą dynamiką i miękką pianką. Zaprojektowanych, aby eliminować kontuzje u biegaczy.

Platforma Reactland

Każdy kto chce przetestować buty tworzy na platformie swój 8 bitowy awatar i z pomocą specjalnie wyprofilowanego joysticka steruje swoją postacią. Kilka chwil przygotowań i gracz wskakuje na bieżnię zaczynając przygodę. Porusza się po krajobrazach z różnych rejonów świata, mając na sobie buty Nike. Po ukończeniu testów uczestnik otrzymuje 10 sekundowe nagranie wideo ze swojej gry. Uczestnik może i chętnie to robi, udostępniać nagranie, fragment swojej rozgrywki, w mediach społecznościowych. Ten etap gry jest bardzo ważny dla firmy Nike i agencji Wieden & Kennedy Shanghaii, gdyż w ten sposób mają zamierzoną reklamę swoich produktów rozsyłaną poprzez uczestników gry “Reactland”.

Ten innowacyjny sposób zbliżenia się do klientów owocuje wielkim zainteresowaniem, a buty marki Nike stają się kolejny raz produktem wysokiej klasy. Pomysł i powodzenie z pewnością będzie mieć ogromny wpływ na przyszłe projekty firmy, a entuzjaści gier interaktywnych doskonale zapamietają markę.

Gra niestety dostępna jest tylko wybranych sklepach w Szanghaju, Pekinie, Kantonie i Chengdu.

Posts created 16

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
cenote